Новинки авто 2021-2022 року в Україні

У зв’язку з тотальними карантинними обмеженнями і неможливістю проведення масштабних презентацій, багато гігантів автомобільної промисловості вирішили притримати свої новинки до більш сприятливого періоду. Проте, прийдешні 2021 і 2022 рік буде багатий на цікаві пропозиції і ми пропонуємо дізнатися подробиці про те, які нові моделі авто надійдуть в автосалони Європи, України та інших країн.

Nissan X-Trail (Rogue)

Компанія Nissan приступила до розробки своєї найбільш продаваної моделі Ніссан Х Трейл 2021, він же Rogue. Відповідно до місцевих стандартів дорожнього комфорту, новинка отримає максимально стильний для своєї категорії салонний інтер’єр, розширені функціональні параметри бортового обладнання та електронної оснастки.

Нова модель відрізняється від успішного попередника зразка минулого року частковим оновленням кузовного дизайну, видозміненими габаритами і новою платформою.

Новий XTrail оснащується стандартним рядним 4-циліндровим двигуном об’ємом 2,5 літра DOHC з бензиновою системою прямого вприскування. Потужність складає 181 л.с., що на 11 к.с. більше.

Для режимів переднього приводу перемикач на консолі управляє трьома режимами руху:

  • Sport;
  • Standard;
  • Eco.

У моделях Rogue All-Wheel Drive доступні п’ять режимів руху:

  • позашляховик;
  • сніг;
  • стандартний;
  • економічний;
  • спортивний.

Модель доопрацьована з урахуванням запитів американського і частково європейського ринків, тому дата виходу в Україні керівництвом концерну не визначена.

Nissan Teana

Новий Ніссан Теана 2021 року володіє відмінними властивостями в порівнянні зі своїми попередниками. З автомобіля прибрали багато дрібниць. Він трохи видозмінився, але представники компанії заявляють, що модель зробила серйозний крок вперед в плані свого розвитку.

За схожістю новий Nissan Teana 2021 року скидається на Infiniti M. Але тут є вагома різниця в ціновому діапазоні і начинці автомобілів.

Знайомий багатьом двигун на 2,5 літри, потужністю в 186 к.с. відходить у минуле. Тепер його замінив 4-х циліндровий двигун з потужністю в 172 к.с. У продажах тепер годі й шукати і повнопривідну трансмісію. Від неї вирішили відмовитися.

Версія седана на 3,5 літра забезпечена двигуном на 249 к.с. Але за замовчуванням включений режим Eco.

Ціна Ніссан Теана 2021 року в Україні починається від 25000$. Якщо порівняти базову версію в Америці, то там вона коштувала 23 тисяч 110 доларів. Це явно поступається ціною в Україні. Стрибок цін відбулося за рахунок розмитнення за цінами в Україні.

Infiniti QX55

Список яскравих новинок авто від компанії Infiniti в 2021-2022 році поповнить купеподібний кросовер QX55. Новинка кидає виклик Mercedes-Benz GLC-Class Coupe і BMW X4

Під капотом QX55 встановлений вже знайомий 2,0-літровий турбодвигун потужністю 272 л. с., агрегатований з безступінчатим варіатором і приводом 4 × 4, але в українських дилерів кросовер з’явиться з дефорсованим двигуном до 249 к. с.

Салон повністю копіює QX50. Новинка навіть не отримала електронної панелі приладів і широкого дисплея мультимедійної системи. Замість них пропонуються звичайні спідометр і тахометр, а також і три екрани – один між приладами і ще два діагоналлю 7 і 8 дюймів на передній панелі.

У стандартній комплектації QX55 отримує:

  • світлодіодну оптику,
  • мультимедіа з голосовим управлінням,
  • обробку салону кожзамом і алюмінієм,
  • круїз контроль,
  • камеру заднього виду,
  • автоматичне дальнє світло,
  • контроль мертвих зон,
  • систему екстреного гальмування з розпізнаванням пішоходів.

Вартість автоновинки від Інфініті в автосалонах України поки не озвучена.

Infiniti QX30

Прототипом для компактного міського джипа стала модель Інфініті Q 30 – невеликий п’ятидверний хетчбек з переднім приводом і трійкою бензинових моторів. Але в епоху високого попиту саме на кросовери, маркетологи вирішили зробити хід конем, надавши машині трохи видозмінене шасі зі збільшеним дорожнім просвітом і акуратний позашляховий обвіс. Все це дозволило знизити вартість розробки і, як наслідок, ціну на модель, яка стала назватися Інфініті qx30.

Інфініті Ку Ікс 30 не отримала новий кузов, проте стала виглядати більш переконливо і солідно. Особливо в фірмовому для марки гранатовому кольорі кузова. В рисах впізнаються штрихи корпоративного стилю, властивого нині всім моделям марки. Розкосі витончені фари, приємні для ока обводи кузова, динамічні риси. Претензія на спортивність тут явно є, до того ж вона досить сильно виражена в цьому компактний кросовер. У профіль Інфініті qx30 2021 2022 року виглядає особливо стильно завдяки витонченому вигину задніх стійок і опціональним легкосплавними дисками, що нагадує сніжинки

Під капотом Інфініті QX30 немає модних дизелів або гібридів. Тут прописався добре знайомий по тест-драйву моделі Infiniti qx50 (див. Відео) 2-х літровий бензиновий агрегат з турбонаддувом, потужністю 211 к.с. Працювати цей мотор покликаний в парі з новим 7-ми ступінчастим автоматом і фірмовою системою повного приводу. Таке поєднання поки що єдине.

Згідно останніх новин, сьогодні ціна в Україні на Інфініті qx30 стартує з позначки 40 тис.$. Таку суму доведеться викласти за авто в базовій комплектації. Ціна на багатші модифікації може досягати 50000$ і більше.

Mazda CX-30

Кросовер Mazda CX30 2021 модельного року проектувався паралельно з новою «трійкою», тому є майже повним її технічним близнюком.

Як і нова Mazda 3, цей міський позашляховик використовує передн’приводнbий «візок» Skyactiv-Vehicle з напівзалежної балкою крутіння в задній підвісці.

В Японії моторна лінійка Mazda CX-30 представлена ​​парою бензинових агрегатів сімейства Skyactiv об’ємом 2,0 літра і потужністю 156 к.с. або 181 к.с. в залежності від модифікації, а також 1,8-літровим “дизелем” з віддачею в 116 л.с. Мотори можуть агрегатуватися з 6-ступінчастою механічною або автоматичною коробками, а також переднім або повним приводом.

Топовий бензиновий мотор є інноваційним: вперше в серійному виробництві автомобілів паливо запалюється не від іскри, а від стиснення. Крім цього, варто відзначити, що бензинові версії компактного кросовера – м’які гібриди з 24-вольтової бортової мережею і невеликим акумулятором для збереження енергії від рекуперації.

В Україні кросовер доступний зі 150-сильним бензиновим двигуном об’ємом 2,0 літра. Пару мотору може становити 6-ступінчаста механічна або автоматична КПП.

В Україні кросовер буде представлений в трьох комплектаціях: Drive, Active і Supreme. Ціна на CX-30 в комплектації Active становить приблизно 25000$.

Lexus NX

Прес-служба японського бренду опублікувала відеоролик, на якому показаний кросовер Lexus NX 2022 модельного року – показаний зовнішній і внутрішній вигляд новинки.

За розмірами новий Lexus NX збереже габарити колісної бази – 2690 мм. Так в довжину кросовер буде коротше на 90 мм, але на 15 мм ширше.

Незважаючи на загальну платформу Lexus NX з тим же RAV4, гамма двигунів буде відрізнятися. Так в базовій комплектації встановлена ​​гібридна установка, потужністю 218 конячок. Основою для гібрида послужить атмосферний двигун, об’ємом 2,5 літра, з передачею крутного моменту на передню вісь. На вибір покупця так само запропонують систему повного приводу E-Four, де крутний момент на задню вісь організували за рахунок електродвигуна, при цьому в основі лежить та ж гібридна установка. Потужність повнопривідної версії Lexus NX складе 222 конячки.

Будуть свої особливості і в топових комплектаціях Lexus NX 2022. Їх укомплектують гібридною установкою з можливістю підзарядки. Потужність такого агрегату складе 306 конячок. Згодом список двигунів поповнить ще одна гібридна установка, розроблена компанією Toyota. В її основі лежить турбований бензиновий двигун, об’ємом 2,4 літра, потужністю 306 конячок і 440 Нм крутного моменту. На жаль, виробник поки не розкриває динамічних характеристик нового Lexus NX.

Volkswagen T-Roc

Нову модель Фольксваген Т-Рок 2021 поставили на конвеєр на підприємстві в португальській Палмела, при цьому в модельному ряду компанії вона зайняла місце на сходинку нижче Тігуана.

Компанія Volkswagen за традицією нагородила модель T-Roc найширшої лінійкою двигунів. Але в Україні будуть доступні далеко не всі. Швидше за все, до нас не потрапить базова версія, оснащена мотором 1 літр і здатна видати 115 сил. Нам будуть доступні бензинові мотори на 1500 кубиків, потужністю 150 кінських сил і старша модифікація на 2000 кубиків (190 к.с.). Гаму моторів на важкому паливі відкриває 1,6-ти літровий двигун, який видає 115 коней. Також доступний агрегат, об’ємом 2 літри на 150 коней або його форсована до 190 сил модифікація.

Стандартні комплектації пропонуються з 6-ти ступінчастою МКПП і переднім приводом. А топові комплектації можуть розраховувати на наявність повного приводу і оснащуватися роботизованою коробкою передач на сім ступенів.

Автомобіль в базовій комплектації з 1.0-літрової «трійкою» обійдеться в суму від 21 120 євро. Кросовер в «топовій» версії з 1.5-літровим мотором і переднім приводом мінімально коштує 26 175 євро, а повнопривідну модифікацію (але вже з бензиновим двигуном на 2.0 літра) не купити дешевше 31 835 євро.

Volkswagen ID.5

Volkswagen продовжує розвивати своє електричне сімейство ID: первістком став п’ятидверний хетчбек ID.3. Його продажі в Європі стартували у вересні 2020-го. За перші півроку на ринку «еврохетч» розійшовся тиражем в 61 341 примірників. У грудні минулого року до дилерів дістався кросовер VW ID.4, його результат за перші три місяці продажів склав 5627 одиниць. Незабаром лінійку поповнить «заряджена» версія моделі – ID.4 GTX, про яку ми розповідали зовсім недавно. В рамках презентації цієї версії німці вирішили також подражнити тизером наступної «батарейній» новинки – купеобразного кросовера Volkswagen ID.5.

Ймовірно, передні частини у ID.4 і ID.5 будуть майже ідентичні, а ось лінія даху, очевидно, у новинки виявиться більш похилою. Крім того, кросовер з купеобразним кузовом отримає видозмінену корму, інші багажні двері і інший спойлер. Згідно тизера, у Volkswagen ID.5 теж буде версія з приставкою GTX до назви.

«Начинка» у ID.4 і ID.5, швидше за все, єдина. В основі Volkswagen ID.5 лежить модульна платформа MEB. «Звичайний» паркетник, ймовірно, отримає тільки один 204-сильний електромотор, який встановлюється на задню вісь (максимальний крутний момент – 309 Нм). У ID.4 на розгін з місця до «сотні» йде 8,5 секунди, а його максимальна швидкість складає 160 км / ч.

У «зарядженої» версії ID.5 також очікується техніка від ID.4 GTX. У цього автомобіля повний привід, на кожній осі розташовано по електродвигуну. Сукупна віддача силової установки становить 299 к.с., а максимальний обертовий момент в компанії поки не розкрили. Від 0 до 100 км / год «гарячий» паркетник розганяється за 6,2 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 180 км / ч.

Volkswagen Talagon

Представлений на автосалоні в Шанхаї кросовер Volkswagen Talagon, який за сумісництвом є ще і найбільшим паркетником бренду, офіційно надійшов у продаж в 2021 році. Про це стало відомо 2 травня, коли і було відкрите передзамовлення моделі.

Пальму першості за габаритами Talagon відняв у іншого представника SUV-сегмента Volkswagen – Teramont. Розміри кузова новинки становлять 5152х2002х1795 мм. А це, до речі, на 11,3 см довшим, 1,3 см ширше і 2,2 см вище Терамонта. Колісна база у моделей збігається повністю і досягає 2980 мм. Модель буде запропонована в 6-ти і 7-місцевому варіантах виконання салону за схемою 2 + 2 + 2 і 2 + 3 + 2 відповідно.

Якщо габарити Teramont і Talagon дещо різняться, то з механіки у них все абсолютно однаково. А це значить, що в базі найбільший крос від Volkswagen отримає 2,0-літровий чотирициліндровий турбобензиновим двигун, потужністю 186 к.с. Вона передається на передню вісь.

Проміжна комплектація пропонує той же двигун, але завдяки настройці його потужність збільшена до 220 к.с., а трансмісія передає її на систему повного приводу. Топовим мотором є 299-сильний VR6. З кожним агрегатом працює в парі тільки одна 7-ступінчаста автоматична КПП DSG. Поки модель буде доступна виключно в КНР. Про її виведення на інші ринки зараз нічого не відомо. Ціни на Volkswagen Talagon в Китаї починаються з 319 000 юанів.

Volkswagen Taos

Новий Volkswagen Taos є кросовером, який в модельній лінійці бренду буде розташований навіть нижче, ніж Tiguan. Спочатку модель надійде в продаж на ринку США. Крім цього, її прибуття очікується і в Україні.

Згідно з офіційною інформацією, при їзді по місту німецький кросовер буде витрачати в середньому 8,4 літра на 100 км. На заміській трасі цей показник знижується до 6,5 літрів. В середньому ж, витрата складає 7,5 літрів на 100 км шляху. Повнопривідні Taos споживають 9,4 літра по місту, 7,3 літра на шосе і 8,4 літра в змішаному циклі.

Taos S початкового рівня коштуватиме від 22 995 доларів за передній привід або 25 040 доларів за 4Motion AWD. Обидва використовують 1,5-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом потужністю 158 кінських сил. Передньопривідні моделі отримують звичайну восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, а повнопривідні версії – семиступінчату коробку передач DSG з подвійним зчепленням.

Peugeot 2008 ІІ

Peugeot 2008 – передньопривідний субкомпактний кросовер, який може похвалитися яскравим і стильним дизайном, сучасною технічною «начинкою» і багатим набором опцій.

Зовні «другий» Peugeot 2008 виглядає красиво, яскраво, гармонійно і харизматично, та й брутальності його зовнішності не позичати. Інтер’єр другого покоління зустрічає ефектною концепцією i-Cockpit – повністю цифровий «інструментарій», який нависає над рельєфним мультифункційним кермом з ободом, скошеним зверху і знизу, що стирчить 10-дюймовий (в простих версіях – 5 або 7-дюймовий) екран медіасистеми , мінімалістична центральна консоль з збудованими в ряд «авіаційними» клавішами.

На українському ринку для Peugeot 2008 другого покоління заявлений виключно трициліндровий бензиновий двигун Puretech робочим об’ємом 1.2 літра з алюмінієвими блоком і головкою циліндрів, турбонаддувом, безпосереднім уприскуванням, фазовращателямі на впуску і випуску і 12-клапанним ГРМ, який доступний в двох варіантах потужності:

  • 100 кінських сил при 5500 об / хвилину і 205 Нм крутного моменту при 1750 об / хвилину;
  • 130 к.с. при 5500 об / хвилину і 230 Нм пікового тяги при 1750 об / хвилину.

В обох випадках привід – виключно передній, проте «молодший» варіант поєднується тільки з 6-швидкісною «механікою», а «старшого» у якості опції покладається ще й 6-діапазонний гідромеханічний «автомат».

На ринку України Peugeot 2008 другого покоління можна придбати в трьох комплектаціях на вибір: Active, Allure  і GT Line .

Fiat Fastback (Progetto 376)

Ще в минулому році компанія анонсувала якийсь «унікальний» SUV для американського ринку, але без подробиць. Тепер же з’ясувалося, що марка дійсно готується запустити в серію купеподібний паркетник, правда, не факт, що він збереже дизайн передвісника – з шоу-каром його може ріднити лише силует.

Цей «візок» оголошена новим, йому присвоєно індекс MLA, однак він, скоріше, є модернізованою версією платформи MP1, на якій створені хетчбек Fiat Argo і седан Fiat Cronos.

Очікується, що крос-купе запропонують з «турботрійкою» 1.0 Flex потужністю приблизно 125-130 к.с., крім того, дорогим версіям нібито може дістатися турбомотор 1.3, як у рестайлінгового пікапа Fiat Toro (у Fiat 363 такого начебто не буде). Обидва двигуни, традиційно для Бразилії, «харчуються» і бензином, і етанолом. На Toro бензинова версія 1.3 видає 180 к.с., потужність мотора, що працює на етанолі, становить 185 к.с. Привід же у «купе», швидше за все, тільки передній (як і у Fiat 363).

Hyundai Santa Cruz

Автоконцерн розсекретив модифікації новинок 2022 року, і їх технічні можливості. При цьому ще не назвав ціни на модель, яка буде доступна в чотирьох комплектаціях: SE, SEL, SEL Premium і Limited.

Турбований двигун сімейства T-GDI, об’ємом 2,5 літра зможе видати 280 конячок. У парі запропонують 8-ми ступеневий робот з подвійним зчепленням. Атмосферний агрегат GDI буде так само об’ємом 2,5 літра, потужністю 193 к.с. На відміну від турбованого, атмосферний отримає в пару 8-ми ступінчасту автоматичну трансмісію.

Незалежно від обраного двигуна, привід на новому Хендай Санта Круз буде повним, на основі системи HTRAC, де за рахунок муфти підключається задня вісь, а передня буде провідною.

Hyundai Santa Cruz 2022 року надійде у виробництво найближчим часом.

Toyota Mirai

Нагадаємо, що перше покоління було презентовано світу ще в 2014 році. Під капотом авто встановлений запатентований двигун TFCS, потужність якого становить 114 кВт. Очікувана в 2022 році модель повинна бути могутніше і автономніше.

При зміні поколінь Mirai перетворився в стильний представницький седан (колісна база – 2920 мм, габаритна довжина – 4975 мм) на задньопривідний версії модульної платформи TNGA. У профіль «другий» Mirai трохи нагадує недавно оновлений седан Toyota Crown, але силова установка, у нього, зрозуміло, принципово інша.

Автомобіль має три балони для зберігання водню замість двох у моделі першого покоління, що очевидно, пояснюється збільшення запасу ходу на одній заправці на 30%. «Перший» Mirai може проїхати на одній заправці 502 км км по циклу EPA – стало бути, далекобійність «другого» буде на рівні 650 км. Один з балонів розташованих в центральному тунелі, що однак не завадило зробити задній диван Mirai тримісний.

Електрохімічний генератор розміщений над передніми колесами і займає весь підкапотний простір, його потужність – 128 кВт (174 к.с.). Електроенергія, що виробляється запасається в буферній літій-іонної батареї, розташованої вертикально між амортизаційними стійками заднього моста (відповідно доступу в салон з багажника немає). За привід відповідає єдиний електромотор на задній осі, його максимальна віддача становить 134 кВт (182 к.с.) і 300 Нм. Не густо для такого солідного седана, хоча виробник обіцяє досить вражаючу динаміку.

Mirai буде пропонуватися у двох базових комплектаціях, які в США називаються як XLE і Limited. XLE має на увазі 19-дюймові колеса, 8-дюймовий віртуальний щиток приладів, мультимедійну систему з 12,3-дюймовим сенсорним екраном, аудіосистему JBL з 14 гучномовцями, двозонний клімат-контроль і комплекс систем активної безпеки Toyota Safety Sense 2.5+.

Aiways U6

Компанія Aiways повідомила про те, що має намір почати серійний випуск електричного кросовера U6 в 2022 році. Видання CarNewsChina повідомляє, що за зовнішність автомобіля відповідав дизайнер Кен Окуяма. Примітно, що Окуяма займався створенням Ferrari Enzo і Maserati Quattroporte, а також Porsche Boxster.

Колишній креативний директор ательє Pininfarina створив досить вибагливий вигляд автомобіля. Електрокар отримав незвичайний профіль з кольоровою задньою стійкою, який перегукується з агресивною передньою частиною. Також уваги заслуговує оригінальна головна оптика, вписана в повітрозабірники.

На даний момент автовиробник не розсекретив характеристики моделі. Фахівці припускають, що модель буде оснащуватися акумуляторною батареєю на 63 кВт * год, яка зможе забезпечити запас ходу 650 км по циклу NEDC. В якості силової установки виступить електродвигун потужністю 190 к.с. і 315 Нм крутного моменту. Приблизно такий же двигун встановлюється на єдину серійну модель стартапу – позашляховик U5.

Skoda Fabia

Зовні модель четвертої генерації технічно стала близька до європейської версії Volkswagen Polo, Audi A1 і іншим компактам німецького концерну. Ця схожість пояснюється зміною платформи. Нова Шкода Фабія 2022 побудована на архітектурі MQB-A0.

У довжину хетчбек додав 111 мм і тепер досягає 4107 мм. Приріст в ширину склав 28 мм (до 1780 мм). Колісна база більше на 94 мм (2564 мм). Багажник Skoda Fabia вміщує 380 л – на 50 літрів більше, ніж раніше. Як стверджують в компанії, модель четвертого покоління може похвалитися самим просторим салоном серед субкомпактних моделей.

У моторній гамі три бензинові агрегати:

  • 1,0-літровий потужністю 64 л.с .;
  • його турбірована модифікація на 108 л.с .;
  • 1,5-літровий турбований віддачею 148 л.с.

Молодший мотор працює в парі з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач. В пару турбованим двигунам дісталася семиступінчаста роботизована коробка передач DSG.

Renault Express

Компанія Renault також представила на 2021-2022 рік автомобільну новинку в дусі американських пікапів. Модель Express, побудована на базі моделі Dacia Dokker.

Оскільки кузов Renault Express в порівнянні з Dacia Dokker майже не змінився, то і технологія його трансформації в пікап у компанії Focaccia залишилася колишньою. Не змінився і перелік оригінальних пластикових деталей: задня стінка кабіни, внутрішня обшивка бортів, відкидний задній борт і інші елементи. Довжина вантажної платформи становить 1,78 метра, а за доплату пропонується широкий список додаткових пристосувань, а також аксесуарів.

В процесі перетворення фургона в пікап йому посилили днище і заварили отвір зсувний правих дверей. Такий двомісний пікап орієнтований на комунальні служби, шляховиків, будівельників або фермерів. Його вантажопідйомність досягає 675 кг. При цьому техніка залишається стандартною.

На європейському ринку Renault Express пропонується з бензиновим турбоагрегатом 1.3 (100 к.с.) або з турбодизелем 1.5 Blue dCi (75 або 95 к.с.), коробка передач – виключно 6-ступінчаста МКПП.

Renault Triber

Французький Renault презентував рестайлінговий варіант компактного крос-вена Triber.

Візуальні зміни, які запланував для автомобіля розробник, будуть полягати в появі можливості замовлення двоколірного кузова, за який потрібно буде доплатити близько 300$. У корпусах бічних дзеркал будуть встановлені не галогенні, а світлодіодні лампочки повторителей поворотів. Також розробники оснастять крос-вен оновленим багатофункціональним кермом, на який винесуть клавіші управління аудіосистемою, а також кнопку відповіді вступника дзвінка на мобільний. Ще одне нововведення в інтер’єрі – регульоване по висоті крісло водія.

Технічні характеристики крос-вена не зміняться. Як і попередня версія, оновлений Renault Triber буде оснащений 3-літровим двигуном, пару якому складе механічна коробка або «автомат» на 5 передач. Продуктивність агрегату, встановленого під капотом авто, становить 70 «коней». Крім того, оголошено про перспективу появи в доступній моторній гамі 1-літровим турбованим ДВС з потужністю в 99 кінських сил, який зовсім недавно став доступний для Renault Kiger.

Для покупки новий Renault Triber буде доступний відразу в 4-х комплектаціях, вартість яких варіюється в межах ($9 100 – 12300).

Citroen C5 X

Вихід на сцену нового Citroen C5 X означає повернення французького бренду в сегмент D після 2-річної відсутності. Ця категорія відіграє провідну роль в Європі. Бренд хоче виділитися від конкурентів з унікальною пропозицією. Новинка стане результатом змішання характеристик седана, універсала і позашляховика.

Сітроен С5 Х – класичний зразок D класу на платформі ЕМР2. Модель успадкує риси своєї попередниці С4. Також в дизайні загальним залишиться V-образна форма світлодіодних фар.

Салон новинки 2022 року оснащений спеціальними сидіннями підвищеної комфортності, що забезпечується особливою оббивкою з м’якого високоякісного матеріалу. Багажник С5 X має велику характерну для універсалів нішу, місткістю 545 і 1640 літрів при складених сидіннях.

Базові модифікації обіцяють оснастити бензиновими турбо-трійками об’ємом 1,2 літра і турбо-четвірками 1,6 літра PureTech. При цьому точні параметри поки не відомі. Дорожчі комплектації включають заряджається гібридну установку в комплекті з 1,6 літровим ДВС, потужністю 225 конячок. Заявлена ​​швидкість, виключно на електромоторі, складе 135 км / ч. Повної зарядки вистачить на 50 кілометрів пробігу. Таких показників електроприводу буде досить для їзди в міських умовах, без дозаправки бензином. На всіх версіях встановлять 8-й ступінчасті автоматичні коробки передач.

Нова модель Сітроен С5 X спочатку надійде на ринок Європи. За запевненням представників компанії, продажі стартують в другій половині 2021 року.

Mercedes EQS

Перший прототип цієї моделі, здатний пересуватися по автодорогах, був продемонстрований ще в 2019 році, а за час доведення машини були розкриті майже всі її технічні нюанси. Фактично остаточно розкрився і вигляд цього автомобіля, який, до слова, виявиться 5-метровим ліфтбек з салоном, за своїм розміром не поступається сучасному S-class.

Mercedes EQS 2022 – абсолютно новий автомобіль, розроблений з «нуля» на новітній платформі Modular Electric Architecture. Німецький ліфтбек стане первістком цієї модульної «візки», а значить, продемонструє той мінімальний технологічний рівень, який запропонують майбутні флагманські електрокроссовери.

Особливість платформи – вбудовані в її несучу конструкцію тягові батареї, які завдяки великій колісній базі вийшли досить тонкими. Сама ж електросистема тут не найпотужніша з існуючих на ринку – 400-вольта, але вже на старті продажів покупцям будуть запропоновані задн’- і повнопривідні модифікації авто з двома батареями на вибір.

Очікується, що з Cd = 0,2 Мерседес EQS 2022 року стане рекордсменом у своєму класі, хоча для такого досягнення розробникам довелося віддати перевагу невластивому для сучасних моделей марки клиноподібного силуету корпусу і захованих дверних ручок.

Першими модифікаціями Mercedes EQS 2 022 модельного року стануть наступні версії:

  • заднєприводна EQS 450+ з електродвигуном на 333 л. с. (568 Нм) і батареєю на 90 або 107,8 кВт ∙ год;
  • повнопривідна EQS 580 4Matic з двома електричними двигунами загальною потужністю 524 л. с. (855 Нм) і з тим же вибором з двох тягових акумуляторів.

Також виробник планує досить швидко підготувати AMG-версію електричного хетчбека, яка, можливо, крім якогось кузовного обважування отримає більш потужні силові установки (попередньо – 630 л. С.)

Очікується, що такі машини з’являться і в українських автосалонах німецького концерну, де, за чутками, будуть продаватися помітно дорожче «психологічної» позначки в $ 100 тисяч.

Mercedes S-Class W223

Нове покоління седана Мерседес S-Class 2021 модельного року в кузові W223 офіційно представлено на світовій арені.

За даними виробника, перші екземпляри седана в Європі будуть доступні в 5-ти модифікаціях. Під капотом може бути встановлений бензиновий або дизельний двигун, об’ємом 3,0 літра. У парі встановлюється тільки 9-ти ступінчаста автоматична трансмісія.

  • Mercedes-Benz S 450 4Matic (потужність 367 к.с., крутний момент 500 Нм);
  • Mercedes-Benz S 500 4Matic (потужність 435 к.с., крутний момент 520 Нм);
  • Mercedes-Benz S 350 d (потужність 286 к.с., крутний момент 600 Нм);
  • Mercedes-Benz S 350 d 4Matic (потужність 286 к.с., крутний момент 600 Нм);
  • Mercedes-Benz S 400 d 4Matic (потужність 330 к.с., крутний момент 700 Нм).

Залежно від модифікації та приводу, розгін седана від 0 до 100 км / год займе 4,9-6,4 секунди, при цьому максимальна швидкість обмежена програмним шляхом на позначці 250 км / год. За наявною інформацією, обидва седани отримають м’яку гібридну установку, з бортовою мережею 48V. Завдяки стартеру EQ Boost, короткочасна потужність може збільшуватися на 22 к.с., а крутний момент додасть 250 Нм.

Згодом в продаж надійдуть модифікації з бензиновим двигуном V8, об’ємом 4,0 літра. Також обіцяють представити повноцінний гібридний седан, де запасу ходу тільки на електротязі вистачить на 100 км шляху.

Зрозуміло, нова генерація розкішного седана Mercedes S-Class 2021 представницького класу виявиться дорожче попередньої, але це навряд чи сильно засмутить потенційну аудиторію легендарної моделі. 

Mercedes-Maybach

Компанія Maybach переживає черговий зліт, про що красномовно свідчать цифри: якщо ще 5 років тому продажу автомобілів відродженого бренду невблаганно падали, то тепер вони стабільно ростуть: за період 2016-2020 рр. німцям вдалося продати більше 60 тисяч своїх розкішних седанів, причому, попит на основні моделі нітрохи не згасає.

Зрозуміло, всі основні “фішки” приготовлені всередині Mercedes-Maybach S-Class 2021 року в новому кузові x223, де створюється справжній автомобільний комфорт. Базове оснащення передбачає установку на задньому ряду роздільних крісел, спинки яких можуть регулюватися в діапазоні нахилу 19-43 градуси. Вбудована система обігріву сидінь може спеціально підігрівати область плечей і шиї пасажирів, а в районі ніг розташовується відкидається підставка з вібромасажером. Серед інших VIP-опцій – адаптивне салонне освітлення, індивідуальні дисплеї, невеликий холодильник, власний клімат-контроль. Крім цього, для кожного заднього пасажира передбачені свої фронтальні подушки безпеки і багато інших. мн. ін.

Поки відомо про вихід двох модифікацій нового Mercedes-Maybach S-Class 2021 (x223) року:

  • S580 – отримає 4.0-літровий мотор V8 потужністю 489 л. с. (700 Нм);
  • S650 / S680 – буде комплектуватися двигуном V12 з двома турбінами, які дозволять розвивати 630 л. с. потужності і 1000 Нм крутного моменту.

Обидві версії будуть повноприводними, оснащуватися автоматичною трансмісією 9G-Tronic і базово мати пневматичну підвіску. За додаткову плату вдасться отримати більш просунуту гідропневматичне конструкцію, повнокероване шасі, а в перспективі список доп. опцій включить в себе автопілот, правда, здатний працювати тільки на заміських трасах.

Україна входить в список країн, де активно купують Майбахи. Дилери обіцяють, що у нас нові Мерседес-Майбах (x223) з’являться одними з перших, а станеться це до кінця поточного року. Для порівняння, в тій же Німеччині Mercedes-Maybach S-Class 2021 офіційно почнуть продавати тільки навесні 2022 року.

Ferrari 2022

Компанія Ferrari випустила дві нові модифікації флагманського суперкара 812 Superfast під назвою 812 Competizione і Competizione A. Автомобілі отримали найпотужніший і високооборотистий двигун, який коли-небудь встановлювали на машини італійської марки. Обидва автомобілі будуть випущені малим тиражем.

Йдеться про 6,5-літровий атмосферний мотор V12, що розвиває 830 к.с. і 692 Нм крутного моменту – на 30 сил і 26 Нм більше, ніж у агрегату стандартного Ferrari 812 Superfast. Двигун, що працює разом з семиступінчастою роботизованою коробкою, здатний розкручуватися до 9500 оборотів в хвилину.

Автомобіль масою 1487 кг здатний набирати першу “сотню” за 2,85 сек., А на розгін до 200 км / ч йде 7,5 сек., Що на 0,05 сек. і 0,4 сек. швидше стандартного 812 Superfast. Максимальна швидкість залишилася колишньою – 340 км на годину.



Create Account



Log In Your Account